Krepšelis:
Servisas ir garantija

SHOPLENOVO parduodamų Lenovo kompiuterių ir jų priedų garantinį ir po-garantinį aptarnavimą atlieka tik Lenovo autorizuoti serviso centrai.

Prekių garantija nurodoma kiekvienos prekės detaliame aprašyme. Primename, jog visoms nešiojamų kompiuterių baterijoms suteikiama 1 metų garantija, nepriklausomai nuo to, kokia garantija suteikiama kompiuteriui.
ThinkPad nešiojamiems kompiuteriams suteikiama galimybė įsigyti baterijai skirtą garantijos išplėtimą iki 3 metų periodui. Klientui suteikiama galimybę vieną kartą per garantinį periodą iškviesti serviso specialistą, kuris pakeis įmontuotą bateriją, jeigu ji neatitinka minimalių naudojimo standartų. 

Dėl baterijos garantijos išplėtimo, tinkamo Jūsų įrenginiui, galite kreiptis į mūsų vadybininkus.

Garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, kai nėra vartotojo kaltės dėl gedimo. Kiekviena Lenovo prekė turi unikalų serijinį numerį (Service Tag), pagal kurį nustatomas garantijos laikas pačiame serviso centre. Garantiniai pasai ar talonai nėra išduodami, garantijos autentiškumą nusako pirkimo dokumentas, kuriame nurodytas prekės serijinis numeris.


Dėl garantinių įsipareigojimų vykdymo maloniai prašome kreiptis tiesiai į Lenovo serviso centrus.

 

Įrenginio serija 

IdeaPad

ThinkPad, ThinkBook

Premier garantinis aptarnavimas

   Aptarnaujanti  įmonė   

UAB Servisa ICT

UAB IBM Lietuva

LENOVO garantinis aptarnavimas

Kontaktai

Vilnius, Geležinio Vilko g. 6, LT-03150

Kaunas, Savanorių pr. 192 (Nordic verslo centras)

+370 37 329000

+370 5278 6602

servlt@lt.ibm.com

+370 52143332

Nemokama linija (anglų k.)
8800 33 013

support.lenovo.com

Adresas

Nuoroda į servisą atliekančios įmonės tinklapį  

Nuoroda remonto registracijai  

  Šeimyniškių g. 3, LT-09312, Vilnius  

 

ThinkPad serijų kompiuterių aptarnavimą atlieka UAB IBM Lietuva ir jų pasirinkti partneriai visoje Lietuvoje.

IdeaPad serijų kompiuterių aptarnavimą atlieka Servisa ICT. Paspaudę šią nuorodą pateksite į kitos įmonės Lenovo techninės pagalbos svetainę, kurioje rasite daugiau informacijos apie Lenovo Idea įrenginių garantinį aptarnavimą.

SHOPLENOVO komanda yra visada pasiruošusi Jums padėti iškilus klausimams. Todėl drąsiai susisiekite jei kils klausimų.



LENOVO produktams ir įrenginiams taikomos garantijos

Įrenginiams suteiktas garantinis aptarnavimas yra nustatytas gamintojo LENOVO ir atliekamas tik gamintojo autorizuotuose garantiniuose servisuose.
Jūsų įrenginiui esamą garantinį aptarnavimą ir jo galiojimo trukmę galite pasitikrinti paspaudę šią nuorodą.
Daugiau informacijos apie garantijos tipus ir jų sąlygas galite rasti oficialiame LENOVO tinklalapyje.


Carry-in / Mail-in - įrangos taisymas serviso centruose, kai už įrenginio pristatymą atsakingas klientas

Carry-in / Mail-in - įrenginio tvarkymas gamintojo autorizuotuose garantiniuose servisuose, kai klientas yra pats atsakingas už įrenginio pristatymą ir atsiėmimą iš serviso centro. Gamintojas padengia reikalingų dalių ir darbų atlikimo kainą jeigu įrenginys sugedo ne dėl kliento kaltės.


Depot - įrangos taisymas serviso centruose, kai už įrenginio pristatymą atsakingas LENOVO

Depot - įrenginio tvarkymas gamintojo autorizuotuose garantiniuose servisuose, kai įrenginio pristatymu ar siuntimu rūpinasi LENOVO. Gamintojas padengia reikalingų dalių ir darbų atlikimo kainą jeigu įrenginys sugedo ne dėl kliento kaltės. Dėl Jūsų regione galiojančių Depot garantijos sąlygų ir galimybių jas vykdyti rekomenduojame pirmiau kreiptis ir pasiteirauti LENOVO atstovybėje arba garantinio serviso centruose.


On-site - įrangos taisymas kliento darbo vietoje

On-Site paslauga - sugedusio įrenginio detalių keitimas ir darbų atlikimas kliento darbo vietoje. Jeigu LENOVO išsiaiškina, kad problema negali būti išspręsta pagal standartines garantines sąlygas ar serviso darbuotojui konsultuojant klientą telefonu, yra iškviečiamas serviso specialistas, kuris atvyks į kliento darbo vietą ir atliks darbus kitą darbo dieną (esant galimybei).

Standartinė įrenginio garantija nustato, kad klientas pats turi pasikeisti tam tikras nustatytas "Customer Replaceable Unit (CRU)" dalis. Jeigu klientas pageidauja, kad serviso darbuotojas atvyktų ir keistų visas dalis, įskaitant CRU, klientui reikia įsigyti "Technician Installation of CRUs" papildomą paslaugą.


Premier - aukščiausio lygio įrenginių aptarnavimas

Premier - klientas tiesiogiai sujungiamas su L2 lygio specialistais, kurie užtikrins greitą pagalbą esant įrenginio (hardware) ar programinės įrangos (software) gedimams. Klientas tiesiogiai kontaktuoja su LENOVO, atsakingi žmonės rūpinasi kliento problema nuo pradžios iki problemos sprendimo pabaigos ir pateikia visus atnaujinimus, susijusius su detalių užsakymu ar serviso darbuotojo paskyrimu ir On-Site vizitu.

Premier garantijos privalumai:        
•   Tiesioginis kontaktas su Lenovo L2 lygio technikais
•   Pagalba telefonu 24 x 7 x 365
•   Serviso specialisto ir detalių prioretizavimas atlikti darbus kitą darbo dieną
•   Vienas Lenovo specialistas, kurį kontaktuoja klientas ir sprendžia kliento problemas. Taip pat susisiekimas su klientu proaktyviai, esant kritiniams atnaujinimams
•   Pagalba esant programinės įrangos gedimams "Original Equipment Manufacturer (OEM)"


Accidental Damage Protection (ADP) - papildomas įrenginio apsaugojimas nuo nelaimingų atsitikimų

Papildomai įsigyjamas įrenginio apsaugos paketas, kuris suteikia įrenginio tvarkymą garantiniame servise, kai įrenginys sugenda dėl kliento kaltės. Ši paslauga suteikia remonto galimybes dėl: atsitiktinio įrenginio kritimo, korpuso skilimo, atsitiktinio įrenginio aplaistymo, gedimų dėl elektros įtampos svyravimų, struktūrinių gedimų (naudojant įrenginį pagal paskirtį), įrenginio ekrano dūžio. Draudimas negalioja vagystės atveju.

Dėl apsaugos nuo nelaimingų atsitikimų paslaugos paketo, tinkamo Jūsų įrenginiui, galite kreiptis į mūsų vadybininkus.


Accidental Damage Protection Lite (ADPL) - papildomas įrenginio apsaugojimas nuo nelaimingų atsitikimų

„Accidental Damage Protection“ draudimo Lite paketas apribotas iki 2 draudimo įvykių registravimo per draudimo laikotarpį.


Rinktiniams ThinkPad X1 serijos kompiuteriams šiuo metu taikomas nemokamas 3 metų „Accidental Damage Protection Lite“  draudimas.  Draudimas galioja ThinkPad X1 Carbon, X1 Yoga, X1 Nano, X1 Titanium Yoga, X1 Extreme, X12 Detachable įrenginiams. 


Įmontuotų baterijų (Sealed Battery) garantija

Papildomai įsigyjama įmontuotos baterijos garantija (iki 3 metų periodui), kuri suteikia ThinkPad nešiojamųjų kompiuterių turėtojams galimybę vieną kartą per garantinį laikotarpį iškviesti serviso specialistą, kuris pakeis įmontuotą bateriją, jeigu ji neatitinka minimalių naudojimo standartų. Šis įmontuojamos garantijos išplėtimas yra ypač ekonomiškai efektyvus, jo kaina mokama iš karto sudaro vos vieną septintąją kaštų, kuriuos reiktų patirti keičiant bateriją neturint šio išplėtimo.

Šioje svetainėje naudojame slapukus (cookies). Jie padeda matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius. Plačiau apie tai: privatumo politika.